Holidays

4:31:00

 Někdo pláče, že je půlka pryč, někdo se raduje že je půlka před námi :) !  Každopádně je klid od školy, a na to přece záleží nejvíc :) Prázdniny jsou po těch deseti měsících zasloužený odpočinek :)

Kdo z vás měl obavy z vysvědčení? Kdo z vás už byl poslední školní týden u moře? A koho už to moje povídání o škole nebaví?  Jo,  všechny z nás.

Nevím jak vy, ale já jsem od druhé třídy každý rok jezdila na tábor. Tento rok je ale výjimkou. Asi většina lidí jezdí na tábor kvůli zážitkům  a času s kamarády, ale já jsem se právě tomuto chtěla vyhnout. Aby jste to správně pochopili, přátelé, se kterými se bavím nejvíc, na tábor nejedou, i když už, tak ne na ten, kam jedu já.  A upřímně, už si radši zařídím plán ze dne na den, než plnit čtrnáct dní úkoly a bojovky.

Napadá mě strašně věcí, které se dějí jen o prázdninách. Ale věc, která se mi děje nejčastěji, je to, že vůbec nevím co je za den. Upřímně jsem ráda, že vím, že je červenec (teda, myslím, že je :D ), máte to tak taky?

Ale jinak,  si  prázdniny užívejte, hned jak tohle dočtete.....asi bych měla říct, že máte vypnout počítače, notebooky. televize, mobily, tablety... Ale neřeknu to, dělejte co chcete, hlavně si prázdniny užijte :)

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. I tobě přeji krásné prázdniny, i když je půlka za námi školáky. Já už mám svojí dovolenou za sebou, ale doufám, že mě nějaká alespoň po naší republice čeká :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný, stručný príspevok. Niekedy mám aj ja tie dni, že neviem aký je deň.
    Dúfam, že sa zastavíš aj u mňa na blogu: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat