Think positive!

7:25:00

Uběhlo pár dnů, no možná i týdnů  a dárky už jsme všichni rozbalili a dokonce zapili  N(n)ový rok. Já teď neměla nejlepší období a negativní články na blogu opravdu mít nechci.

Takže jsem přeskočila pár témat, které jsem připravené na leden a část února a...jsem tady :) !

Každý má někdy depresi, nebo alespoň období, kdy nikoho nechcete vidět, slyšet a problém je už i člověk ve vedlejším pokoji.  Na to jsem lék nenašla. jestli vy ano, budu rády za typy :) !

Já vlastně nevím co tímhle článkem chci říct. Žádné typy jak se depresím vyhnout snad neexistují.
Tak řeknu takové to klišé, takže až budete cokoliv dělat, čemukoliv čelit, snažte se na tom najít něco dobrého.

Sabbinka nechce říkat moudra, jako berte úplně všechno pozitivně, nic není špatné, všechno je skvělé. To by mi ani nikdo nevěřil, ale pravda  je, že nic není tak špatné jak se zdá, ovšem ani já se tak  většinou neřídím,jelikož  je to někdy sakra těžké.

Nevím, kolikrát  jsem už použila ale, ale použiji ho znovu. ALE nejhorší věc, kterou můžete udělat, je ta, všechny ty špatné věci v sobě dusit. Všechny ty strasti bolí víc, a když se někomu svěříte, hlava se alespoň trochu pročistí.

Snažte se vidět i ty lepší věci, třeba i úplné hlouposti. VÍM JAK JE TO TĚŽKÉ, věřte mi.

VŽDYCKY je někdo, komu se můžete svěřit a kdo vám udělá svět hezčí, a pomůže vám, myslet trošku veseleji a nevidět vše černobíle.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Držím palce, ať je líp :) Já asi taky nemám žádnou radu, jak z toho ven, ale občas pomůže i to, že se prostě jenom zlepší počasí, vyleze sluníčko a i taková maličkost může pomoct :)

    OdpovědětVymazat