Baby, it is cold outside...

12:30:00

Sníh nikde zato mrazíky už jsou. Tak snad vás oheň už od tří svíček zahřál. :)

V zimě jsou dva typy lidí. Jeden jsou ti, kteří se za každou cenu smaží nějak  vypadat a to, že umrznou jim je fuk.. Druhý typ, můj příklad, jsou tací, kteří na to že nejsou úplně nejvíc "IN" neberou ohledy, hlavní je, že jsou v teplíčku :3.  Neříkám, že do školy jdu v oteplovákách ale chápete mě :) .

Stejně mám ale většinou pocit že i když na sebe narvu 10 vrstev,mrzne mi všechno co může.

A pak jsem nejvíc šťastná když si zalezu pod deku a dám si teplý čaj, kakao nebo klidně vodu, hlavně že jsem pod dekou :) .

Radši bych zimu a k tomu sníh, než jen rampouchy a zmrzlé prsty. Ale ať klidně ještě 23. sníh není ale přála bych si koulovačku na Štědrý den.

Když nemáme sníh venku, je také super, udělat si Vánoce doma, v pokojíku. Dneska už je tolik dekorací, že se nám nevejdou do pokoje a nikdo neříká že musíte mít sobíka z pravého zlata. V Kik nebo Pepko mají tolik dekorací že nevíte kterou do košíku dát jako první :) . A nebo si něco vyrobte!
Teri Blitzen, Pavlinna17 a další mají úžasné DIY, díky jimž bude váš pokoj vánoční a vy, i v tomto počasí budete naladěni do té správné, vánoční atmosféry.

Upřímně tenhle týden sem s Vánocemi nebyla nějak spojena a ta pravá atmosféra mě ještě nepostihla. Ovšem, už jen malá světýlka nad postelí vám alespoň připomenou že ten čas se blíží :)

Užívejte týden do poslední adventní neděle :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů