it´s christmas time

16:29:00

Už je zapálená poslední svíčka na adventním věnci a to znamená že zbývá už jen pár dní do Vánoc.

Takže mají už všichni vyzdobené pokoje, a celé byty, domy, zahrady. Většina lidí už má dárky nakoupené a ti nejlepší z nás, už i zabalené. Pak jsou tu jedinci jako já, kteří poslední dárky dokupují a na balení ani nemyslí. To dopadne tak, že dárky budou balit v pátek večer.

Co ale všichni začnou dělat až od nového týdne, je pečení cukroví. Někdo peče klasiku, perníčku, vanilkové rohlíčky, linecké, pracny a někomu to je málo a druhů cukroví peče třeba deset. Jenže pak tu je problém, kam napečené, voňavé, lahodné cukroví schovat, protože co si budeme nalhávat,  každý by to jedl a na samotné svátky už by zbyly jen drobečky.

A taky, tenhle týden, to nastane. Tenhle týden asi ve všech domácnostech nastane tak obávaný VÁNOČNÍ ÚKLID.   U  nás se uklízí tak čtyři/pět dní před Štědrým dnem a musím říct, že mi přijde, že to nemá smyl. Protože pět dní před je brzy, za ten čas se doma ten nepořádek a prach objeví znovu, a většinou jako zákon schválnosti ještě větší.

Já jsem člověk, který má na všechno moc času a  pak neví co na sebe, Jo, typické holčičí problémy. Takže se stihnu třikrát přečesat, čtyřikrát převléct a  nakonec si stejně vezmu to první :) .

Tento rok jsem si ale řekla, že to chci mít v klidu. No, dárky v klidu už asi nestihnu ale alespoň ten zbytek. Cukroví  i dekorace s vánoční tabulí chci tento rok udělat já, a outfit si vybrat nejpozději v pátek, v klidu.

No, jo, i když jsem zatím neviděla ani jeden vánoční film, není sníh a vlastně kromě omotaných řetězů kolem baráků a na balkónech, není vánoční zatím nic, už se nemohu dočkat a odpočítávám dny do Ježíška, zkrátka už i já se nakazila vánoční atmosférou.

Tak si užívejte už pouze šest dní do  Vánoc! Jo, a pořádně schovejte cukroví :) .

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů